Lokata Oparta o Hodowlę Kóz Mlecznych

Poznaj więcej szczegółów

Gwarantowana Lokata Kapitału oparta o hodowlę kóz mlecznych

Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych ofertach, napisz lub zadzwoń do nas.

Informacje wstępne

Jako grupa podmiotów działających na rynku finansowym, posiadamy ogromne, 35 letnie doświadczenie ze wszelkiego rodzaju narzędziami finansowymi, począwszy od nieruchomości, poprzez giełdę, fundusze inwestycyjne, złoto, diamenty inwestycyjne, Forex, a kończąc, ostatnimi laty, na OZE, kryptowalutach i startupach. W 2021 roku postanowiliśmy zainwestować w AgroBiznes i wrócić, niejako, do korzeni – do produkcji żywności.

To nasze wieloletnie doświadczenie w branży finansowej nauczyło nas, aby zawsze stawiać bezpieczeństwo lokaty kapitału na pierwszym miejscu. We wszystkich rozmowach, które prowadzimy z naszymi Inwestorami, parametr bezpieczeństwa pieniędzy jest zawsze priorytetem. Zysk, ok, dobrze jak jest atrakcyjny, ale parametr bezpieczeństwa jest zawsze najważniejszy.

Nasze lokaty kapitałowe są dostosowane do możliwości i potrzeb każdego Inwestora – zarówno początkującego, dysponującego kapitałem rzędu kilku tysięcy złotych, jak i Inwestorów chcących ulokować kapitał liczony w dziesiątkach milionów złotych.

Czas trwania lokaty również jest bardzo elastyczny – mamy oferty krótkoterminowe – kilkumiesięczne, jak i długoterminowe – na kilka lat.  Wszystkie parametry naszych lokat, łącznie z zyskiem, są gwarantowane umową, ubezpieczone, a posiadacz lokaty staje się rzeczywistym, pełnoprawnym właścicielem aktywa, które przynosi mu zyski.

Ofertę, którą tutaj przedstawiamy jest rodzajem długoterminowej lokaty kapitału, opartą o umowę, w której gwarantujemy Inwestorowi zysk w wysokości 30% rocznie, wypłacany po 2,5% miesięcznie, przez 6 lat (łącznie 180% zysku).

Warunki lokaty w skrócie:

  • Czas trwania lokaty: 6 lat.
  • Kwota lokaty: od 600 zł (jedna sztuka), i wielokrotność tej kwoty.
  • Zysk: Gwarantowana umownie stopa zwrotu 30% rocznie, (łącznie 180% za 6 lat), wypłacane miesięcznie po 2,5%.
  • Zwrot 100% ulokowanej kwoty po zakończonej umowie, czyli po 6 latach.
  • Zabezpieczenie prawem własności (umowa, faktura, certyfikat ARiMR) na aktywie czyli kozie.

Co jest przedmiotem lokaty?

Przedmiotem lokaty są kozy, czyli tzw. przeżuwacze. Są one wykorzystywane w Polsce głównie w celach mlecznych. Jedno zwierzę jest w stanie wyprodukować dziennie ok. 6 litrów mleka, zaś w całym okresie laktacji – do 1200 litrów. Zwierzęta ważą, w zależności od rasy, od 45 do 90 kg. W Polsce szczególnie popularne są kozy białe uszlachetnione, barwne uszlachetnione i kozy saaneńskie. Szacuje się, że koza dożywa wieku do 15 lat. Szerzej o niezwykłych właściwościach tych zwierząt w części dotyczącej zalet procesu lokacyjnego.

Jak sytuacja panuje na rynku mleka koziego?

Światowa populacja kóz w 2022 r. oscylowała na poziomie 203 mln szt. Najwięcej kóz hodowanych było na terenie Chin i Indii. Są one popularne również w Nigerii i Sudanie. Jeśli chodzi o Europę, warto zwrócić uwagę na greckich, hiszpańskich i rumuńskich hodowców. Ci pierwsi są właścicielami prawie 3 mln szt. kóz (prawie 1/3 kóz całej UE), drudzy – 2,5 mln, zaś trzeci – 1,5 mln. Populacja powyżej 1 mln szt. występuje jeszcze we Francji i Włoszech. Biorąc pod uwagę populację na poszczególnych kontynentach należy stwierdzić, że na terenie Azji hoduje się ponad połowę światowej populacji kóz. Udział europejskich hodowców oscyluje na poziomie ok. 5%. W UE w 2020 r. hodowano ok. 11,3 mln sztuk tych zwierząt.

Populacja kóz na świecie rośnie. Uszczegóławiając tę informację, w latach 2007-2017 wzrosła o 22%. Najdynamiczniejsze przyrostu zaobserwowano w Afryce. Warto podkreślić, że z uwagi na charakterystykę zwierząt kozy są bardzo popularne w krajach słabiej rozwiniętych.

W UE kozy hodowane są w 450 tys. gospodarstw, które stanowią 7% wszystkich gospodarstw prowadzących hodowlę zwierząt.

Nawiązując do liczebności kóz w Polsce należy stwierdzić, że ich populacja na przestrzeni ostatnich stu lat była zmienna. Jeszcze w latach 30. XX w. w Polsce hodowano ok. 400 tys. kóz. Po II wojnie światowej populacja znacznie zmalała, jednakże zdążyła się odbudować. Od l. 60. XX w. ponownie zaobserwowano spadek populacji do poziomu ok. 165 tys. sztuk. Spadek ten postępował w zasadzie do l. 80, kiedy to odnotowano obecność 50 tys. sztuk. Do niedawna hodowla kóz nie była w Polsce szczególnie popularna. W l. 90 XX w. ponowie zainteresowano się tym zwierzęciem. W pierwszych latach XXI w. w Polsce hodowano 190 tys. sztuk kóz. Niestety wskutek kolejnej zapaści ich populacja się zmniejszyła. Z rysunku numer 3 jednoznacznie wynika, że od około 2017 r. populacja kóz zaczęła ponownie rosnąć, co biorąc pod uwagę charakter inwestycji jest pozytywnym zjawiskiem.

W 2022 r. na terenie Polski w hodowano około 60 tys. kóz. Najwięcej kóz utrzymywano w województwie wielkopolskim (9,5 tys. szt.), mazowieckim (7 tys.) i dolnośląskim (5 tys.). Na drugim końcu znalazły się hodowle zlokalizowane w województwach: opolskim (1,7 tys. szt.), lubuskim (1,7 tys.) i zachodniopomorskim (2 tys.).

W 2007-2017 światowa produkcja mleka koziego wzrosła o 16%. Największe przyrosty objęły azjatyckich producentów – 27,9%. W Europie dynamika wzrostu była niższa – 4,5%. W 2021 r. Azja odpowiadała za 59,7% wyprodukowanego surowego mleka koziego. Na drugim miejscu znalazła się Afryka – 21,3%. Europa ujęta została na trzeciej pozycji – 15%. W 2021 r. największym światowym producentem mleka koziego były Indie – 6,07 mln t. Za nimi znalazł się Bangladesz – 2,67 mln t. W trzeciej kolejności wyróżnić należy Sudan – 1,16 mld t. Największym europejskim producentem mleka koziego w Europie (piątym na świecie) była Francja (0,71 mln t.). Turcję można zidentyfikować jako drugiego największego producenta w Europie i szóstego na świecie (0,62 mln t.). Tuż za nią umiejscowiono Hiszpanię (0,52 mln t.). Produkcja mleka koziego w Polsce była znacznie niższa niż w państwach powyżej wymienionych i wynosiła 8,5 tys. t. Niemniej jednak polscy producenci rozwijają się, co widać choćby na przykładzie atrakcyjności produktów firmy agro-damnis, które pojawiły się w większości sklepów średnio- i wielkopowierzchniowych.

W 2020 r. 50,5% wszystkich serów kozich na świecie wytwarza się w Europie. Z kolei w Afryce współczynnik ten wyniósł 27,6%, zaś w Azji – 17,2%. Precyzując te dane, w 2020 r. wyprodukowano łącznie 511 tys. t. sera koziego. Największym jego światowym producentem była Francja, gdzie otrzymano 98 tys. t. tego towaru. W dalszej kolejności wymienić należy Sudan (91 tys. t.) oraz Hiszpanię (63 tys. t.). Dla porównania warto dodać, że rok wcześniej w Polsce wyprodukowano 750 t. sera koziego. Z tych statystyk wynika, że w Polsce nie prowadzono produkcji sera koziego na dużą skalę, lecz z uwagi na rosnące zainteresowanie trend ten może ulec zmianie w najbliższej przyszłości.

Na Starym Kontynencie większość mleka jest przetwarzana na sery. O ile Hiszpania i Holandia eksportują swoje towary przeważnie do Francji, to Grecja produkuje ser głównie na własne potrzeby. Warto nadmienić, że mleko kozie stanowi ważny składnik diety śródziemnomorskiej, dlatego też nie może dziwić popularność greckiego sera feta.

Wprawdzie mleko kozie stanowi ok. 2% ogółu mleka pozyskiwanego ze zwierząt gospodarskich, to jednak prognozuje się, że liczba hodowanych kóz będzie dynamicznie rosła w wyniku zapotrzebowania na produkty wytwarzane z mleka koziego. Zaczęły powstawać nowe, duże gospodarstwa, nastawione stricte na hodowlę kóz. Kozy hodowane są również w zdecydowanie mniejszych oraz coraz bardziej popularniejszych gospodarstwach ekologicznych (stada liczące kilkadziesiąt szt.). Co więcej kozy na szerszą skalę pojawiają się także gospodarstwach agroturystycznych, jako atrakcja dla gości i okazja do skosztowania rzemieślniczych wyrobów pochodzenia koziego wytwarzanych przez gospodarzy „na miejscu”.

Jakie są zalety lokaty kapitału?

Mleko kozie towarzyszy człowiekowi od 10 tys. lat. Historycy przyjmują, że koza była pierwszym zwierzęciem udomowionym przez człowieka, od którego pozyskiwano mleko. Kluczową zaletą inwestycji jest rosnąca popularność mleka koziego, które ma wiele korzyści zdrowotnych sprawiających, że jest doskonałą alternatywą dla mleka krowiego, zwłaszcza dla osób z wrażliwością na produkty mleczne.

Warto przyjrzeć się bliżej zaletom mleka koziego i jego korzystnym oddziaływaniu na ludzki organizm. Już teraz warto zastanowić się czy nie włączyć mleka koziego do codziennej diety, aby poczuć się lepiej i zadbać zawczasu o zdrowie, nie tylko swoje, ale także najbliższych.

Nie ulega wątpliwości, że rośnie popularność produktów wytwarzanych na bazie mleka koziego. Asortyment jest stale poszerzany przez producentów. Z mleka koziego wytwarza się m. in.:

  • jogurty naturalne i smakowe,
  • kozie sery (twarde, wędzone, sałatkowe, ricotta, z przyprawami i warzywami itd.),
  • kefir,
  • mleko w proszku, pasteryzowane, bez laktozy,
  • słodycze (np. w Stanach Zjednoczonych trufle z koziego serka, a w Polsce „kozie mleczko”).

Mleko kozie ma strukturę tłuszczu i białka, która jest łatwiejsza do strawienia niż mleko krowie. Proces trawienia mleka koziego trwa kilkukrotnie szybciej niż w przypadku odpowiednika krowiego. Jego białko nie składa się z aglomeratów, które są trudne do strawienia, co jest typowe dla mleka krowiego. Co więcej, mleko kozie zawiera probiotyki, takie jak Lactobacillus, które pomagają poprawić zdrowie jelit.

Mleko kozie jest bogate w wiele istotnych składników odżywczych, takich jak witaminy D, E, K, B, białka, tłuszcze i magnez. W tym mleku obecne są duże pokłady wapnia i fosforu, składników niezbędnych dla zdrowia kości. W jego składzie odnajdziemy również witaminę A, która jest kluczowym elementem do utrzymania zdrowia oczu. Tak duża liczba wartościowych składników sprawia, że mleko kozie zapobiega anemiom, zmniejsza ryzyko wystąpienia osteoporozy oraz chroni przed nowotworami. Jest szczególnie polecane dzieciom, ponieważ wspomaga mineralizację układu kostnego.

Mleko kozie zawiera tłuszcze, które są dobrymi nawilżaczami, a także kwas kaprylowy, który ma naturalne właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. Dlatego jest często stosowane w produktach do pielęgnacji skóry. Mleko kozie rozjaśnia skórę, nawilża ją, a także wygładza. Produktami na bazie mleka koziego powinny się zainteresować w szczególności te osoby, które posiadają cerę naczynkową lub suchą, ponieważ przyjmuje się, że spowalniają one starzenie się skóry.

Jest mniej prawdopodobne, że mleko kozie wywoła reakcje alergiczne niż mleko krowie, dzięki czemu jest dobrym wyborem dla osób z alergią na mleko krowie. Mogą je spożywać dzieci z tzw. skazą białkową, ponieważ w mleku kozim nie ma trzonowych grup globulin, które występują w dużej ilości w mleku krowim. Mleko kozie zawiera mniej laktozy niż mleko krowie, co może być korzystne dla osób z nietolerancją laktozy. To co jest jeszcze ważne, to że w hodowli kóz w znacznie mniejszym stopniu obecne są pestycydy, w przeciwieństwie do dużych przedsięwzięć skoncentrowanych na przemysłowej hodowli krów mlecznych.

Mleko kozie zawiera selen, który jest kluczowym składnikiem do utrzymania zdrowego układu odpornościowego. Zaleca się spożywanie mleka w trakcie choroby, mieszając je z miodem. W ten sposób organizm jest dodatkowo wspierany w zwalczeniu grypy, bólu gardła czy zapalenia oskrzeli.

Mleko kozie zawiera składniki odżywcze takie jak miedź i jod, które są kluczowe dla zdrowia mózgu. Wskazuje się również, że mleko zwiększa odporność na stres.

Mleko kozie zawiera mniej cholesterolu niż mleko krowie. W strukturze mleka znajdują się średniołańcuchowe kwasy tłuszczowe (MCT), które są łatwo przyswajane i mogą przyczynić się do zdrowia serca. Warta uwagi jest również obecność kwasów omega-6. Mleko kozie zawiera antyoksydanty, które pomagają w walce z wolnymi rodnikami w organizmie.

Spożywanie mleka koziego jest równoznaczne z lepszym samopoczuciem z uwagi na zawartość serotoniny, czyli hormonu szczęścia. Poprawia również jakość snu oraz zmniejsza wahania nastrojów. Mlekiem kozim powinny zainteresować się osoby, które na co dzień dbają o sylwetkę lub chcą zrzucić nadprogramowe kilogramy.

Czy powyższe korzyści brzmią atrakcyjnie? Mleko kozie to doskonały wybór dla tych, którzy szukają alternatywy dla mleka krowiego lub chcą po prostu spróbować czegoś nowego. Smak mleka koziego jest wyjątkowy, z delikatną nutą słodkości, a jego konsystencja jest kremowa i satysfakcjonująca. W Polsce błędnie uważa się, że każde mleko kozie nieprzyjemnie pachnie, ponieważ produkt wysokiej jakości i świeży jest pozbawiony tej wady.

Spożywanie mleka koziego to nie tylko doświadczenie kulinarne, ale przede wszystkim inwestycja w zdrowie. Może ono stanowić smaczne i wartościowe uzupełnienie codziennej diety. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że ma ono wiele zalet i jest coraz bardziej popularne oraz poszukiwane przez nawet najbardziej wymagających konsumentów – zwolenników zdrowej żywności, dlatego też nasza inwestycja jest warta uwagi. Dodatkowo, poprzez wybór mleka koziego, wspierasz zrównoważone rolnictwo i pomagasz polskim gospodarstwom.

Również hodowla kóz ma swoje zalety. Zwierzęta są hodowane w celach mięsnych i jak już podkreślano, mlecznych. Kozie mięso z jednej strony odznacza się niską zawartością tłuszczu i cholesterolu, z drugiej zaś strony jest bogate w witaminy i minerały. Gwoli uczciwości należy podkreślić, że koźlęcina w zasadzie bardzo rzadko pojawia się na polskich stołach. Mięso kozie jest popularne w Meksyku i występuje w postaci suszonej (tzw. „chito de cabra”), zaś w Italii wyrabia się kiełbasy: „lujanie di cjavre” i „muset”, które idealnie nadają się do grillowania.

Z kóz pozyskuje się również skóry, które charakteryzują się wytrzymałością, co oznacza, że są wykorzystywane jako surowiec do wyrabiania płaszczy, butów, portfeli, teczek i rękawiczek. Ze skór kozich wyrabia się także instrumenty muzyczne (np. tamburyny we Włoszech), natomiast w Wenezueli kozia skóra służy jako podobrazie. Z mleka koziego korzysta również, jak już wspomniano, sektor kosmetyczny (mydło, krem, szampon, odżywki do włosów itd.). Obornik kozi wykorzystywany jest jako nawóz. W Brazylii z mleka koziego powstaje likier „Licor de leite de cabra”. W Korei z mleka koziego zmieszanego z ziołami otrzymuje się lek, który ma przeciwdziałać starczej demencji i osteoporozie, a zatem wykorzystanie kóz jest bardzo szerokie i nie ogranicza się do produkcji mleka, choć ten produkt jest kluczowy w omawianym procesie inwestycyjnym.

Należy zwrócić szczególną uwagę na stosunkowo niskie wymagania tych zwierząt. Innymi słowy, wypas może być prowadzony na terenach, które nie nadają się do hodowli innych zwierząt. Obecnie w zaawansowanych hodowlach niezbędne są koziarnie, czyli budynki dostosowane do potrzeb tych zwierząt. Biorąc pod uwagę ilość wyprodukowanego mleka w stosunku do ilości spożytej paszy, to kozy są zdecydowanie wydajniejsze mlecznie od krów.

Kozy nie są wymagające również pod względem upodobań paszowych, choć aby uzyskać satysfakcjonującą mleczność należy je karmić pełnowartościowymi wyrobami paszowymi. Kozy stosunkowo szybko osiągają dojrzałość, dzięki czemu mogą urodzić potomstwo już w pierwszym roku życia. Zazwyczaj koza wydaje na świat dwójkę potomstwa, choć zdarza się, że poród obejmuje jedno lub trzy koźlęta. Koza jest w stanie rodzić młode każdego roku, co z wiadomych względów pozytywnie wpływa na możliwości produkcyjne tych zwierząt, ponieważ pierwsza laktacja pojawia się ponad rok wcześniej niż w przypadku krów. Kozy dostosowały się do różnych warunków atmosferycznych, co skutkowało tym, że ich hodowla prowadzona jest na wszystkich kontynentach, oczywiście z wyjątkiem Antarktydy. Warto również dodać, że hodowla kóz w Polsce jest dofinansowywana, co wpływa korzystnie na jej rentowność oraz zachęca do rozbudowy dotychczasowych stad.

Biorąc pod uwagę opłacalność produkcji warto zwrócić uwagę na cenę produktów kozich, które są co najmniej dwa razy droższe od wyrobów otrzymywanych z mleka krowiego. Na przykład cena 1 litra mleka koziego pasteryzowanego największego polskiego producenta to wydatek rzędu 15 zł. Za świeże mleko kozie (tzw. „wiejskie”) należy zapłacić od 5 zł do 10 zł. Oczywiście ceny różnią się, w zależności od rodzaju producenta i liczby zamawianych produktów. Cena mleka w skupie jest niższa od „wiejskiego” i jest uzależniona od regionu, sezonu oraz od parametrów surowca.

 

Na czym polega lokata kapitału?

Postaramy się pokrótce przedstawić Państwu, na czym polega proces lokacyjny. Jest on w zasadzie bardzo prosty i składa się z trzech głównych etapów.

Pierwsza faza lokaty obejmuje nabycie kozy. Spółka w Państwa imieniu dokonuje selekcji dostępnych zwierząt, a następnie nabywa je od sprawdzonego hodowcy. Jednakże to Państwo, a nie Spółka są właścicielami kóz. Każda koza jest oznaczona indywidualnym numerem, nadawanym przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz posiada tzw. paszport, co sprawia, iż łatwo można rozpoznać właściciela.

Cena kozy jest zależna od jej właściwości, rasy, hodowcy i innych parametrów. Zaznaczamy, że jest ona dokładnie określona w umowie zawieranej przed rozpoczęciem inwestycji. Inwestor, przekazując cenę, ma pewność, że nabywa zwierzę:

  • zdrowe,
  • zbadane przez lekarza weterynarii: laboratoryjnie oraz fizycznie,
  • odpowiedniej budowy, posiadające prawidłowe cechy anatomiczne,
  • w odpowiednim wieku,
  • spełniające wszelkie wymogi gwarantujące wysoką wydajność mleczną.

Warto nadmienić, że inwestor może zakupić większą kóz. Podkreślamy, że w ramach przekazanej przez inwestora ceny pokrywamy wszelkie koszty związane z nabyciem kozy, co obejmuje cenę jej nabycia, a także koszty transportu od dotychczasowego hodowcy do koziarni, badań weterynaryjnych i innych procedur administracyjnych.

Po nabyciu kóz rozpoczyna się etap drugi procesu lokacyjnego, w ramach którego inwestor wydzierżawia zwierzę spółce. Spółka bierze na siebie wszystkie koszty związane z:

  • utrzymaniem zwierzęcia w dobrej kondycji (nakłady na obiekty hodowlane, paszę, maszyny, aparaturę, personel hodowlany i dietetyka),
  • koniecznością przeprowadzania badań weterynaryjnych (w tym szczepionki),
  • dodatkowym leczeniem zwierzęcia w przypadku takiej potrzeby.

Spółka, w zamian za wydzierżawione zwierzę, przekazuje inwestorowi czynsz dzierżawny. Jego wysokość również jest określona precyzyjnie w umowie zawieranej przed rozpoczęciem procesu lokacyjnego. Wypłata czynszu następuje każdego miesiąca, na rachunek bankowy wskazany przez inwestora.

Z kolei spółka, jako dzierżawca, zachowuje prawo do czerpania pożytków naturalnych z kóz w postaci mleka i jego późniejszej sprzedaży. Spółka będzie także właścicielem zwierząt, które pojawią się wskutek porodu kóz dzierżawionych od inwestorów.

Trzeci etap to odkupienie kóz od inwestorów. Uszczegóławiając tę kwestię, spółka po upływie kilkudziesięciu miesięcy (zazwyczaj 60 miesięcy, lecz okres jest precyzyjnie wskazany w umowie) zobowiązuje się do zakupu kozy od inwestora za cenę jej nabycia. W ten sposób inwestor odzyskuje pieniądze przekazane spółce na początku współpracy, zachowując jednocześnie czynsz dzierżawny zgromadzony przez okres trwania umowy.

Na koniec podkreślamy, że w przypadku padnięcia zwierzęcia w trakcie obwiązywania umowy spółka nabywa na własny koszt zwierzę, którego właścicielem będzie inwestor. W ten sposób umowa dzierżawy jest kontynuowana na warunkach pierwotnie ustalonych pomiędzy stronami. Spółka w ten sposób bierze na siebie pełne ryzyko związane z chorobami, urazami mechanicznymi i innymi nieszczęśliwymi wypadkami.

Kto jest właścicielem kóz?

Pragniemy pokreślić, że kozy od momentu ich nabycia są własnością inwestora. MilkInvest jest wyłącznie ich dzierżawcą. Po zakończeniu umowy dzierżawy zwierzęta są odkupowane od inwestora, w zamian za wkład lokacyjny, natomiast dodatkowe środki stanowią czynsz dzierżawny za okres 6 lat.

W jaki sposób lokata jest zabezpieczona?

Własność stanowi najlepsze zabezpieczenie naszej lokaty. Każde zwierzę jest oznaczone, posiada indywidualnie nadany numer oraz paszport wyrabiany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pragniemy również podkreślić, że w przypadku padnięcia zwierzęcia należącego do inwestora, niezależnie od przyczyn, MilkInvest na własny koszt nabywa nowe zwierzę i przenosi własność do niego na inwestora. Uznaje się wtedy, że proces lokacyjny nie uległ przerwaniu.

Zyski z lokaty

W naszych lokatach opartych o AgroBiznes nie tylko ulokowany kapitał jest bezpieczny i gwarantowany umową, również zyski są umownie gwarantowane, przez cały okres trwania umowy.

Zgodnie z zawieraną umową dzierżawca zobowiązuje się płacić Wydzierżawiającemu czynsz dzierżawny w wysokości 30%, płatne miesięcznie, jako 2,5% od wartości ulokowanej kwoty. Zyski wypłacane są, co miesiąc, pomiędzy 25-31 dniem danego miesiąca. Umowa jest spisywana na 6 lat, czyli całkowity zysk to 180%, łącznie za te 6 lat.

Przykład lokaty:

Inwestor kupuje 100 kóz mlecznych po 600 zł każda. Łączna kwota lokaty wynosi 60.000 zł (600 zł x 100 sztuk). Inwestor otrzymuje fakturę VAT zakupu i staje się wyłącznym właścicielem zakupionych kóz.

Od kolejnego miesiąca Inwestor zaczyna otrzymywać czynsz na swoje konto bankowe w wysokości 1.500 zł (60.000 zł x 2.5%). Czynsz w tej wysokości będzie Inwestorowi wypłacany przez kolejne 6 lat (72 miesiące). Łącznie Inwestor otrzyma 108.000 zł czynszu dzierżawnego, co stanowi łączny zysk w wysokości 180%.
Po zakończonej umowie, czy po 6 latach spółka AgroRendite odkupuje od Inwestora kozy za kwotę, za którą je nabył, czyli 60.000 zł.

Przykładowe kwoty czynszu od wydzierżawianych kóz.

  • 50 kóz – lokata 30.000 zł – czynsz 750 zł miesięcznie – 9.000 zł rocznie – 54.000 zł przez 6 lat.
  • 200 kóz – lokata 120.000 zł – czynsz 3.000 zł miesięcznie – 36.000 zł rocznie – 216.000 zł przez 6 lat.
  • 300 kóz – lokata 180.000 zł – czynsz 4.500 zł miesięcznie – 54.000 zł rocznie – 324.000 zł przez 6 lat.

Otwórz swoją lokatę kapitału w oparciu hodowlę kóz.

Jeśli nasza oferta wydaje się dla Ciebie atrakcyjna i chciałbyś rozpocząć z nami współpracę, to zapraszamy do kontaktu telefonicznego z nami, lub kontaktu poprzez e-mail. Omówimy szczegóły współpracy i odpowiemy na wszystkie pytania.

Podmioty odpowiedzialne

AGRORENDITE Sp. z o.o.

Adres:
ALEJA PŁK. WŁADYSŁAWA
BELINY-PRAŻMOWSKIEGO 27, lok. 8
31-514 KRAKÓW

KRS: 0000985642

REGON: 522734413

NIP: 6751768437

RENDITE Sp. z o.o.

Adres:
BRONISŁAWA CZECHA 7,
43-300 BIELSKO-BIAŁA

KRS: 0000383294

REGON: 241929806

NIP: 9372647493

MILK INVEST Sp. z o.o.

Adres:
LORKI 12
13-324 GRODZICZNO

KRS: 0000915042

REGON: 389626086

NIP: 8771484419

Uzyskaj konsultację

Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już teraz!